Rabu, 08 Februari 2012

Hahahahaha Cerita Koplak !

dihalaman belakang buku bahasa jawa yang dipinjemin guru gua , ternyata ada tebakannya sob..
Pingin Tau kagak?
Kalo pingin tau...Nih gua Kasih..
sorry nih pakenya B.jawa..


Tetangga 1 ; eh , kowe kok yo rak kesel awet mau ngeleri kumbahan teros..??
Tetangga 2 ; hla wong wes dadi kebiasaanku og mas..
Tetangga 1 ; yo wes - yo wes , ojo jengkel tho...
Tetangga 2 ; suopo Seng jengkel ?! Aku rak jengkel , mung mbedegel sithik..
Tetangga 1 ; wes...,ojo dibahas meneh yo..
Tetangga 2 ; iyo wes mas..
Tetangga 1 ; Nah koyo ngono kan penak..,nyah kene tak wei betekan..Gelem po rak?

Tetangga 2 ; oh..yo gelem tho mas , nggo selingan aku ngumbai... opo wes betekane..??
Tetangga 1 ; "SENG TENGKUREP MBAYAR SENG ATHANG-ATHANG" opo hayo..
Tetangga 2 ; Ih...Pikiranmu njelei mas o..
Tetangga 1 ; Sopo tho seng njelei ? wong aku rak kepikiran mrono kok... wes opo djal..jawab..
Tetangga 2 ; Opo Yo mas?
Tetangga 1 ; Uwes Durung??
Tetangga 2 ; Durung ! uwes meneng aku pak mikir ndikek mas !
Tetangga 1 ; Iyo wes aku pak meneng..
Tetangga 2 ; hmm...
Tetangga 1 ; ....
Tetangga 2 ; .... #berfikir..
Tetangga 1 ; ckckckck..
Tetangga 2 ; aku nyerah wes mas ah , aku rak ngerti... (15 menit Kemudian)
Tetangga 1 ; halah...mikire kesuen ternyata rak reti jawabane..
Tetangga 2 ; hla wes a ojo jengkel , wes betekno jawabane opo saiki?
Tetangga 1 ; jawabane kuwi bocah" ijek dolanan gambar cilik-cilik (Gaburan) nah seng gambare Tengkurep (nutup) kui kalah , hlah seng gambare Athang-athang (kebuka)kui seng menang..artine Bocah cilik seng kalah mbayar bocah seng sijine seng menang...
Tetangga 2 ; Oh...kui tho mas...,Tak kiro...
Tetangga 1 ; Dak kiro opo?
Tetangga 2 ; hehe...mboten nopo-nopo mas..
Tetangga 1 ; jo ngeres..
Tetangga 2 ; Orak iq , Pedemu kui.. :P
Tetangga 1 ; Yo wes mono ngeleri kumbahane diteroske..aku meh mlebu ndikik yo...
Tetangga 2 ; Iyo wes mas beres...




hahahaha itulah Tebakan lucu yang saya dapt dari buku pinjaman guru saya..
sebenere koncoku enthok (mendapatkan) buku ono sing luwih parah judule ge (itu) nek (kalo) rak salah "GAWE **** ".. (sorry hurup yang terkhir saya sensor karena saya takut kalian berpikiran ngeres)
Hmmm..tapi yo weslah mboten usah dibahas nggih , maraki saru lan dadi dosa...




sekian.. Maturnuwun..
Maaf yang tidak tahu karena saya memosting ini memakai bahasa jawa..
Wassalamualaikum.Wr.Wb..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar